به دیزل تراک خوش آمدید.
Search
Search
Close this search box.

شرکت کاریزان خودرو در جهت تامین خودروهای باری، تجاری و گسترش سازمان حمل و نقل جاده ای از سال ۸۴ فعالیت خود را آغاز نموده است. کاریزان با هدف تولید خودروهای نیمه سنگین با برند کاویان وارد بازار خودروهای دیزلی شده، کارخانه این شرکت در شهر قزوین می‌باشد. کاویان با توجه به اینکه با دانش مهندسان ایرانی ساخته شده دارای قیمتی مناسب با کاربری بالاست که میتواند جایگزین خوب و مقرون به صرفه ای برای خودروهای وارداتی باشد.

مشخصات فنی و تجهیزات استاندارد کامیون کاویان مدل ۲۱۹ در این صفحه به صورت جدول برای شما کاربران عزیز قرار داده‌ایم تا دسترسی راحتری به این اطلاعات داشته باشید.

مزایا و معایب کامیون کاویان

یکی از مزایای اصلی این خودرو داشتن قیمت پایین آن نسبت به بقیه کامیون‌های در بازار، مصرف سوخت پایین، استهلاک پایین، شاسی قوی نسبت به بقیه کامیون‌های موجود در بازار می‌باشد.

یکی از ویژگی های بارز و مثبت کامیون‌های کاویان تولید در تناژهای متفاوت وانواع کاربری مانند : کانتینر فلزی، یخچال دار، حفاری، سقف چادری، حمل زباله و مسقف مشبک فلزی میباشد. کابین کامیون کاویان به دلیل ساخت با متریال مقاوم، به روز از لرزش و صدای بسیار پایینی هنگام حرکت در جاده های سخت برخوردار است.

این کامیون دارای موتور ضعیف تری نسبت به بقیه کامیون‌ها است، دارای کیفیت پایینتری نیز می‌باشد، همچنین در مسیرهای طولانی و گرم خیلی زود آمپر این خودرو بالا می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *