به دیزل تراک خوش آمدید.
Search
Search
Close this search box.

کشنده‌ی هوو، تولید شرکت سیتو تراک چین است. این شرکت در زمینه طراحی و ساخت ماشین‌آلات سنگین و صنعتی در شهر هنگ کنگ چین فعالیت می‌کند و به عنوان سومین مجموعه بزرگ در صنعت خودروسازی چین شناخته می‌شود. در سال ۲۰۰۹، این شرکت ۲۵ درصد از سهام شرکت خودروسازی آلمانی با برند مان را خریداری کرد و به همین دلیل یکی از مجموعه‌های قدرتمند در زمینه طراحی و تولید خودروهای سنگین در چین به حساب می‌آید.

نمایندگی انحصاری کشنده‌ی هوو در ایران توسط شرکت ایران خودرو دیزل انجام می‌شود. این شرکت در ابتدا با نام “خاور” فعالیت مونتاژ و خدمات را در کشور آغاز کرد. در سال ۱۳۴۳، به دلیل تقاضای روزافزون برای خودرو و کمبود ناوگان حمل و نقل کشوری، تصمیم به احداث سالن‌ها و تجهیز خطوط تولید گرفت.

استخدام و آموزش افراد در این صنعت در کشور آغاز شد و اولین کامیون‌ها تحت لیسانس شرکت مرسدس بنز تولید و به بازار عرضه شدند. در سال ۱۳۷۸، مجموعه ایران خودرو سهام عمده شرکت “خاور” را خریداری کرد و نام شرکت به “ایران خودرو” تغییر یافت. اکنون، ایران خودرو به عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی تجاری کشور در کلیه بخش‌های بازار خودرو، از جمله ماشین‌های سنگین و بازارهای صادراتی، شناخته می‌شود.

مشخصات فنی و تجهیزات استاندارد کشنده‌ی هوو در جدول زیر آمده است:

مشخصهمقدار
قدرت موتور۴۴۰ اسب‌بخار
حداکثر گشتاور۲۱۰۰ نیوتن‌متر
سیستم تعلیقبادی ۴ بالن
گیربکسZF آلمان (دستی)
استاندارد آلایندگییورو ۵
کابیندارای سیستم بالابر هیدرولیکی و الکتریکی
سیستم صوتی و تصویریپیشرفته با مانیتور ۵.۵ اینچی
تجهیزات دیگرتنظیم صندلی راننده، غربیلک فرمان، آینه‌های گرم‌کن، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، فن ترموستات سیلیکونی، چراغ مطالعه، قفل مرکزی، تاخوگراف، نشانگر گرفتگی فیلتر سوخت، هشدار دهنده دنده عقب، پورت برای اتصال ترمز و برق تریلر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *