به دیزل تراک خوش آمدید.
Search
Search
Close this search box.

در این مقاله، ما به بررسی کشنده MAN FE-460 می‌پردازیم. این کشنده‌ها توسط شرکت MAN، یکی از شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان خودروهای سنگین در جهان، تولید می‌شوند. دفتر مرکزی این شرکت در آلمان قرار دارد و محصولات آن به بیش از ۱۲۰ کشور صادر می‌شود.

کشنده MAN ۴۶۰ FE یک محصول وارداتی است که به دلیل تحریم‌ها دیگر وارد ایران نمی‌شود. در بازار ایران، مدل‌های قدیمی‌تر این کشنده موجود هستند. در جدول زیر، مشخصات فنی و تجهیزات استاندارد کشنده MAN ۴۶۰ را می‌توانید مشاهده کنید:

مزایا و معایب کشنده MAN ۴۶۰ به شرح زیر است:

مزایا:

معایب:

رقبای اصلی کشنده MAN ۴۶۰ در ایران، کشنده رنو پریمیوم از شرکت آریا دیزل می‌باشد.

در این مقاله، ما به بررسی کشنده مان TGX 480 خواهیم پرداخت. اگر تمایل به خرید این مدل دارید، با ما همراه شوید تا سطح آگاهی خود را افزایش دهید.

شرکت مان یک کمپانی آلمانی است که در ابتدا با تولید موتورها در سال ۱۹۱۴ به شهرت رسید و در سال ۱۹۱۵ شروع به تولید کامیون نمود. یکی از شعارهای اصلی شرکت مان این است که سطح خوب بودن کافی نیست؛ بلکه همواره تلاش می‌کنند که در همه کارها و محصولات تولیدی‌شان عالی باشند. از آخرین فناوری‌ها در تجارت خودروسازی استفاده می‌کنند تا در صنعت خودروسازی جهانی پیشرو باشند. همچنین، شرکت مان با دانشگاه آکسفورد همکاری می‌کند تا در زمینه کاری و به‌کارگیری جدیدترین تکنیک‌ها در محصولات خودرویی‌شان پیشرفت کنند. با معرفی مدل‌های تی جی اکس کشنده، شرکت مان استانداردهای جدیدی از عملکرد و مصرف بهینه سوخت را در سطح جهانی معرفی کرده است. مهندسان این شرکت همچنان در حال کار بر روی نسل جدید محصولات خودرویی‌شان هستند و افرادی که از کشنده‌های مان استفاده می‌کنند، بسیار راضی هستند.

نمایندگی انحصاری مان در ایران توسط شرکت شیران خودرو اداره می‌شود. این شرکت در سال ۱۳۹۴ با هدف تامین انواع محصولات تجاری و با کیفیت در کشور تأسیس شد. در پاییز ۱۳۹۴، شرکت شیران خودرو با عقد نمایندگی رسمی و انحصاری با کمپانی مان آلمان توانست نمایندگی این برند را در ایران به دست آورد. شیران خودرو بر روی محصولات خود گارانتی ۲ ساله یا ۲۰۰ هزار کیلومتر ارائه می‌دهد. مشخصات فنی و تجهیزات استاندارد کشنده TGX 480 مان در جدول زیر برای شما کاربران عزیز قرار داده شده است:

مشخصهمقدار
موتورMAN D26 (۱۲.۴ لیتر)
توان خروجی موتور۴۸۰ اسب‌بخار
گشتاور موتور۲۳۰۰ نیوتن‌متر

کشنده مان TGX 480 دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

مزایا:

معایب:

رقبا:
رقبای اصلی کشنده مان TGX 480 شامل کشنده‌های ولوو FH و کشنده‌های مختلف اسکانیا می‌شوند.

نتیجه‌گیری:
کشنده مان TGX 480 دارای کیفیت بسیار بهتر و استهلاک پایین‌تر نسبت به خودروهای چینی در ایران است. برای خرید انواع کشنده‌های مان و برندهای دیگر، به مجموعه بزرگ دیزلیران مراجعه کنید و با کارشناسان فروش آن‌ها تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *